4. A
Kako pisati, a vjerodostojno prikazati subjektivno analizirana poznanstva i osobnosti 18 različitih ljudi što me okružuju ove 4 godine…
Prošlost
Strpani smo zajedno u razred, ne znamo se, ne želimo se ni znati.
Popuštamo, promatramo, govorimo, sudjelujemo, uskoro već želimo reći i da se poznajemo, bez zabune, vrlo vjerojatno samo zbog vrijednosti dodataka osobnoj kolekciji zanimljivih ljudi u vlastitim životima od pišljivih 15-16 godina.
Ne razmišljamo…Nismo još ni lj od ljudi
Gradimo i rušimo prijateljstva govoreći i djelujući nepromišljeno, dječje, bezobzirno i svakom, mozgom obdarenom, promatraču; teško.
Realno, trebamo poduku o životu, ali…
NE podučavajte nas, najpametniji smo …
Sadašnjost
Tih 18 različitih ljudi i 18 različitih osobnosti sad putuju vlastitim mrežama izgrađenim na ciljevima, očekivanjima, željama, razmatranjima, na razvoju karaktera i relativnoj mogućnosti razlikovanja korisnih i dobrih stvari, postupaka i događaja od onih nezahvalnih, razrušavajućih i nepotrebnih.
Iako više ne ulažemo lažan trud u lažna prijateljstva i interakcije, upoznali smo jedni druge i razumijemo se.
Imamo vlastiti način funkcioniranja, možda malo čudan promatračima, nama ipak normalan međusoban odnos izgrađen na individualnosti svakog pojedinca.
Proučavanjem samoga sebe dolazimo do razumijevanja i prihvaćanja razlika koje su donedavno predstavljale problem i prepreku pri stvaranju umjetnih harmonija.
Nismo najbolji prijatelji ni braća i sestre.
Neki od nas se na ulici neće ni pozdravljati za manje od godinu dana.
Ipak, ta neka čudna povezanost proizašla iz 3 prethodne godine otkrivanja, navikavanja i prihvaćanja je trenutno naš svaki dan, naša norma…
A ne znam, koliko vas volim, toliko vas i ne volim.
Čudni ste.
Toliko smo različiti, ne samo pojedinačno međusobno, nego i kao razred od ostatka generacije.
Možda i jesam zadovoljna što je svemir odlučio povući žice na način koji me dovodi do vas; 18 tvrdoglavih, zanimljivih, individualno orijentiranih čudaka (čudaci iz milja).
Leonarda Sokić, 4. A