Recenzija romana B.A.Paris Iza zaključanih vrata

• 0

Rubrika:Recenzije

Putovanje mračnom stranom ljudske psihe

Iza-zakljucani-vrata-NASLOVNICA-1

Roman ‘Iza zaključanih vrata’ velika je književna senzacija, roman koji će vas držati dugo budnima i uvjerljivo uvesti u svijest psihopata. Napeta priča koju ne možete ispustiti iz ruku ostavit će bez daha svakog čitatelja i potaknuti da poslije čitanja ovoga romana gleda na ljude oko sebe drugim očima.

S korica knjige

‘Mnogo je, naizgled, savršenih parova oko nas. Jack i Grace čine se upravo takvima. On je naočit, a usto i bogat muškarac. Ona je lijepa, elegantna žena i savršena domaćica. Njegovo joj bogatstvo dopušta da se ne mora zaposliti, a pažnja koju poklanja njezinoj oboljeloj sestri velikodušna je i dirljiva. Očarali su društvo u kojem se kreću, no naći se s Grace nasamo njezinim novim prijateljicama nemoguća je misija. Ona toliko obožava svojega muža da ne ide nikamo bez njega. Ne može sama izaći na kavu, čak nikada ne odgovara ni na telefonske pozive, pa stoga ne čudi zašto su na prozorima spavaće sobe rešetke…’

Triler kao i svaki drugi ili nešto više

Otkada je knjiga izašla, htjela sam ju pročitati i prilika mi se pružila odlaskom na Interliber. Osim što mi je psihološki tirler najdraži žanr, koji me iznimno zapanjuje i tjera na  svakodnevno razmišljanje o knjizi, privukao me i sam naziv romana. Kada sam pročitala prvih nekoliko stranica knjige, osjećala sam se kao da sam tu scenu već vidjela u nekoj seriji poput Mentalista, ali čitajući dalje to je bilo sve, samo ne ono što sam očekivala. Osjećaj da ju ne mogu ispustiti iz ruku bio mi je pomalo zastrašujuć, no to je sasvim normalna reakcija na tako vješto pisanje, realno opisivanje i naravno strast prema čitanju, stoga sam ju pročitala u jednom danu. Nakon što sam ju pročitala, ostala mi je „knedla u grlu“, jednostavno sam bila izbezumljena činjenicom da ljubav može biti toliko opasna. Koliko je vremena potrebno da zapravo upoznaš neku osobu? Jedno sam shvatila – kada zaljubljenost zavlada, teško je razmišljati racionalno.

NIŠTA NIJE POPUT STRAHA I VOLIM GA GLEDATI, DOTICATI, NJUŠITI. A POSEBNO VOLIM NJEGOV ZVUK. VOLIM ČAK I NJEGOV OKUS.

Ukratko o fabuli

Grace se polako miri s činjenicom da time što je na sebe preuzela skrbništvo svoje mlađe sestre Millie koja ima Downov sindrom odbija muškarce od sebe. Jack se na prvi pogled čini kao hodajući san svake žene. Zreo muškarac s odličnom karijerom, šarmantan, elegantan, zgodan – i u ovom slučaju ono najgore – zna što želi.

Jednog popodneva on ušeta u njezin život te se ona odmah zaljubljuje. Osim činjenice da joj pruža sve ono što je željela, još više raste u njezinim očima zbog ponašanja prema njenoj mlađoj sestri. Ubrzo završe u vezi, a nedugo zatim Jack ju zaprosi te ona sretna i iznenađena brzinom kojom sve ide, pristaje na prosidbu. Na njegov prijedlog ostavlja posao koji toliko voli kako bi se mogla brinuti o domaćinstvu, vrtu i dočekati ga nakon što se vrati iscrpljen s posla. Dan nakon vjenčanja shvaća da je ljubavne zavjete potpisala sa samim vragom.

Napetost od koje će vam se krv slediti

„Kako je dječak odrastao, tako je počeo žudjeti za nekim svojim kome bi mogao tjerati strah u kosti kad god i kako god poželi. Nekime koga bi držao skrivenim od svijeta, nekime tko nikome ne bi nedostajao. Znao je da je teško naći takvu osobu, ali je bio uvjeren da će je naći bude li dovoljno uporan. I dok ju je tražio, tražio je i način da zadovolji svoju žudnju. I znaš li što je učinio? – Odmahnula sam ukočeno glavom. – Postao je odvjetnikom koji se bavi slučajevima zlostavljanja u obitelji. A znaš li što je zatim učinio? – Nagnuo se i prislonio usta na moje uho. – Oženio je tebe, Grace.“

Ovo je onoliko koliko vam mogu reći da vas zaintrigiram za roman. Još sam uvijek zapanjena ovim putovanjem mračnom stranom ljudske psihe koju je Paris odlično prikazala. Moja topla preporuka za ovu knjigu od koje će vam se krv slediti i jeza prošetati vašim tijelom.

Leonora Barišić, 3. D