U posjetu Sardiniji i Toskani

• 0

Rubrika:Putovanja

Uživanje u prirodnim ljepotama Italije

Kad bih išla na neko putovanje, obično sam imala neka velika očekivanja i veliku dozu uzbuđenosti. Također, u zadnje vrijeme sam utvrđivala gradivo jer bi u turi uvijek bila neka destinacija koju sam već posjetila. Ali na ovo putovanje krenula sam bez prevelikog uzbuđenja jer nisam znala gdje idem, znala sam da idem na Sardiniju, ali nisam imala predodžbu o tome kako bi to moglo izgledati.

ZAGREB-PISA-LIVORNO (21.6.2017.)

Krenuli smo u 5:00 i kad sam se probudila već smo bili u Italiji, blizu Pise. Pisu sam oduvijek željela posjetiti i eto, kad sam bila samo sat vremena udaljena od nje uzbuđenje je počelo rasti. Pri dolasku smo prošetali do glavne atrakcije Pise: Campo dei Miracoli, kompleks katedrale, krstionice, čuvenog kosog tornja i groblja Composanto. Kompleks me zaista oduševio i ispunio sva moja očekivanja. Nakon četrdesetak minuta provedenih slikajući se kako guram kosi toranj (USPJELA SAM!!), otišli smo do centra grada koji mi se baš i ne sviđa, sastoji se od sasvim običnih uličica punih štandova sa suvenirima i slastičarnicama. Očekivala sam nešto više i Pisa mi definitivno ne bi bila lijepa da nema Campo dei Miracoli.

Nakon Pise krenuli smo putem luke Livorno. U Livornu smo se ukrcali na brod Grimaldi i rekli: „Bože pomozi.“ Bilo je lijepo na brodu dok sam bila na palubi, čitala i ležala u ležaljci te čekala da brod krene. Ali kad je brod krenuo ploviti, već je bilo vrijeme za spavanje, što je značilo da moram biti u maloj, skučenoj kabini koja se ljuja i u kojoj se tresu kreveti. Zanimljivo,ali ne baš ugodno iskustvo.

2. dan SARDINIJA – PORTO CERVO – ST.TERESA DI GALLURA – CASTELSARDO – ALGHERO

Nakon jedva prospavane noći iskrcali smo se na tlo Sardinije i dan proveli vožnjom po smaragdnoj obali, prepunoj kuća bogatih obitelji, jahti i finih restorana. Prošli smo pokraj gradova Porto Rotondo i Porto Cervo koji, kako kažu, miriše na Gucci, jahte i skupe klubove. Zaustavili smo se u gradiću St. Teresa di Gallura gdje smo imali priliku kupati se u Sredozemnom moru. More je jako čisto, a plaže su predivne. Gradić je simpatičan zbog kućica u različitim bojama, a osim toga osobito je poznat po koraljima. Nakon St. Terese di Gallure proveli smo svoje vrijeme u Castelsardu gdje smo mogli uživati u pogledu na dvorac koji je na vrhu brda. Tamo smo jeli pravi mediteranski ručak i uživali u mediteranskoj klimi. Uputili smo se prema završnoj točki toga dana, Algheru, gdje smo se smjestili u hotel i malo osvježili i nakon toga prošetali po lijepom središtu grada te napokon zaspali.

3. dan : ALGHERO – NEPTUNOVE ŠPILJE – NURAGA – GROBNICA VELIKANA – OLBIA

Nakon doručka prošetali smo po zidinama Alghera. Alghero je poznat po svojim zidinama,baš kao i naš Dubrovnik. Nakon kraće šetnje otišli smo na izlet brodom do Capa Caccia. Tamo smo posjetili Neptunovu špilju, najpoznatiji prirodni fenomen na Sardiniji. U špilju se mora ući brodom jer je na vodi.

Špilja je jako lijepa i tamo smo se malo rashladili nakon vrućih 35 stupnjeva na kopnu. Nakon što smo se vratili u Alghero, zaputili smo se prema luci Olbia, a u međuvremenu smo stali razgledati stare spomenike Nuraga koji datiraju od prije 1000 godina prije Krista, a danas se smatraju simbolom autohtone sardinijske kulture.

4. dan : LIVORNO – NACIONALNI PARK CINQUE TERRE

S broda smo se iskrcali u Livornu i uputili se prema gradu La Spezia. Ukrcali smo se na vlak i proveli cijeli dan u prekrasnom nacionalnom parku Cinque Terre. Prva stanica je Manarola koja je poznata po svojoj prirodnoj luci i vidikovcima s kojih se mogu vidjeti hrabri kupači u tirkiznom moru i šarene kućice koje se prostiru u visine. Druga stanica je bila selo Riomaggiore u kojem se mogu naći slike koje prikazuju život u tome selu iz nekog davnog vremena. Nakon sela Riomaggiore prošetali smo ostalim selima i vratili se ručati u Riomaggiore i nakon toga natrag u La Speziu. Nakon kave i sladoleda u La Speziji uputili smo se u hotel u Montecatini terme.

5. dan: FIRENCA – ZAGREB

Zadnji dan putovanja bio mi je najljepši i definitivno najbolji. Posjetili smo Firencu čiju ljepotu ne mogu opisati. Najljepša atrakcija je firentinska katedrala koja oduzima dah. Nakon Firence naše je lijepo putovanje nažalost bilo gotovo i krenuli smo prema Hrvatskoj.