Recenzija Gavelline predstave Tesla anonimus

• 0

Rubrika:Recenzije

Napeta dramska izvedba u neobičnom okruženju

Tesla1

Dugogodišnja povijest odlazaka u kazalište, pod organizacijom profesorice Sonje Latal, nastavila se i ove školske godine, točnije 15.9. kada su se zanimatelji i zanimateljice uputili u Zagreb kako bi uživali u  još jednom kvalitetnom umjetničkom komadu.

Iznenađenje i prije samog početka predstave

gavella.hr

gavella.hr

Ovog puta gledala se predstava “Tesla anonimus” koju je režirao i osmislio Filip Šovagović (svima nam dobro poznat Zadro iz humoristične serije “Naša mala klinika”, koji nas je uvijek uspijevao nasmijati svojim krezubim osmijehom). Predstava se održala u Gavelli u 20 sati. Svi smo se zaintrigirali već dobitkom karata jer ni na jednoj karti nije pisao broj sjedala, već “NENUMERIRANO”.

Glumačko-scensko poigravanje mogućnostima kazališta

gavella.hr

gavella.hr

Kada smo ušli u kazalište, shvatili smo da ćemo na ulazu i ostati, s obzirom na to da se predstava odigrala u atriju kazališta, a ne u prostoriji gdje se one inače izvode.
Publika je bila podijeljena u dva okomita lanca u odnosu na scenu, a glumci su tijekom cijelog izvođenja bili iznimno fluidni te su se kretali publikom i katkad s gledateljima ostvarivali izravnu interakciju. U zraku se osjećala posebna mističnost – prigušenost svjetala, usporeni dim u zraku, pozadinski tonovi gitare i ženskog glasa, sve spremno za genijalan kazališni doživljaj. A tako je i bilo – svi smo kazalište napustili opčinjeni sinestezijom mirisa, boja, svjetala, pokreta, glazbe, a također i oduševljeni glumačkim mogućnostima igrača. Scenska je igra palila sve prave gumbe i rasla iznimno strpljivom napetošću. Spoznali smo bitnost i posebnost Teslina života, a ujedno i kako je takvu genijalnost svijet teško i prljavo prihvatio jer su se njegovim izumima okoristili svi osim njega. Moramo spomenuti kako nas je i Šovagović oduševio svojim redateljskim umijećem jer je u našim glavama još uvijek bio prisutan kao onaj lijeni hipohondar iz Naše male klinike.
Naše su žudnje za kazalištem konačno utažene, a jedva iščekujemo sljedeće kazališno iskustvo!

gavella.hr

gavella.hr