Xiaohan, ili, kako je mi zovemo, Hana, piše o putovanju u Italiju

• 0

Rubrika:Putovanja

4 dana Italije

U Veneciji sam prehodala Most uzdaha, koji je dobio takav naziv jer su se u prošlosti zatvorenici često kajali i uzdisali kad bi ih vodili preko mosta. Kažu da zaljubljeni koji se poljube na mostu mogu zajedno provesti zajedno cijeli život.

Ovog ljeta sam bila s tatom i mamom u Italiji. Krenuli smo iz Zagreba, a usput su nam se priključili i naši prijatelji. Vozili smo dva auta jer smo trebali ići po moje tete u Milano.

Prvi dan smo stigli u jedan mali talijanski grad kojemu se sad ne mogu sjetiti imena jer sam bila preumorna od vožnje. Bili smo u jednoj seljačkoj kući s velikim restoranom s ukusnom hranom i vinogradima koji su bili odzada. Za večeru smo probali talijanske pizze i one su bile drugačije od hrvatske pizze, bile su vrlo guste i mekane. U ovoj divnoj seljačkoj kući smo proveli prvu noć u Italiji.

Kao mrav kraj milanske katedrale

Drugi dan kad smo pojeli doručak, krenuli smo prema Milanu. Kad smo stigli, u Milanu je već bila večer. Išli smo do hotela da ostavimo prtljagu i krenuli smo prema zračnoj luci, koja je bila vrlo velika, za razliku od hrvatske. Imala je oko 10 ulaznih vrata. Kada smo našli moju tetu u zračnoj luci, išli smo jesti. Nakon toga smo se vratili u hotel.

Milano je vrlo veliki grad, po veličini drugi u Italiji. Čak je i najrazvijeniji grad s industrijom u Europi. U tom gradu ćemo provesti treći dan u Italiji.

Hodali smo po centru. Prvo mjesto gdje smo stigli je bilo Sveučilište u Milanu, s prestižnim fakultetima. Išli smo do milanske katedrale koja je sagrađena godine 1386. Kad stojite ispod ove katedrale, imate osjećaj da ste vrlo mali, osjećate se poput mrava. Katedrala je veličanstvena i izgrađena je jako delikatno. Tijekom Drugog svjetskog rata, ulazna vrata crkve su bila bombardirana, do danas se još uvijek vide nad njima „ožiljci”. Šteta što nisam išla pogledati unutrašnjost te crkve, sad kad pomislim, baš bih htjela ići pogledati.

Poslije toga smo išli do Gallerije Vittorio Emanuele II ,unutar koje je bilo puno trgovina. Saznala sam od vodiča da je građena za vrijeme 1865.

Struktura te galerije je u obliku križa, 198 metara je duga od sjevera prema jugu, a 105 metara od istoka prema zapadu. Pošto je u obliku križa, to znači da ima 4 izlaza. Od trgovina i ureda koje sam mogla ondje vidjeti, najviše mi je ostala u sjećanju banka iz Kine. Sjećam se još i da je jedna kugla sladoleda oko 2 eura!

Kad smo sve pogledali i malo se prošetali kroz ulice, uzeli smo prtljagu i otišli u drugi hotel koji je bio pored grada Venecije.

Morska bolest u Veneciji

Četvrti dan u Italiji proveli smo u Veneciji. Preporučujem svima da ne kupuju ništa u Veneciji jer su sve cijene udvostručene, sve je skuplje nego što treba biti, pa čak i voda. Venecija je poznati talijanski sjeveroistočni turistički i industrijski grad. Nekada je bila središte Mletačke Republike. Zovu je i „biser Jadrana.” U središte Venecije išli smo brodom. Zbog vjetra valovi su bili veliki, prvi put sam saznala što je morska bolest. Kad sam došla do središta, osjećala sam se vrlo loše i cijelo vrijeme mi se vrtjelo. Venecija je jako lijepa, ima mnogo šarenih zgrada i sve su građevine izgrađene vrlo detaljno. Prehodala sam Most uzdaha, koji je dobio takav naziv jer su se u prošlosti zatvorenici često kajali i uzdisali kad bi ih vodili preko mosta.

Zapamtila sam jednu zanimljivu legendu o Mostu. Jednog dana je zatvorenik vidio svoju bivšu ljubavnicu na drugoj strani mosta s novom ljubavi i duboko uzdahnuo. Nakon toga most uzdaha je postao mjesto svjedoka ljubavi, a kažu da kad se zaljubljeni poljube na mostu, mogu provesti zajedno cijeli život.

Zadnje mjesto u Veneciji i u Italiji na kojem sam bila je Piazza San Marco, središnji dio Venecije. To je jedini trg s nazivom „piazza“ , što znači „kvadrat“ , i trg je vrlo miran zbog vodenog prometa. S Venecijom sam završila svoje putovanje po Italiji na kojem sam vidjela mnogo zanimljivih stvari.