Na državnom natjecanju iz vjeronauka

• 0

Rubrika:Putovanja

Najbolja čekanja su jedvačekanja

222bdc4eaf6518ff76fde94ee8e96ee563c68802a48ee1d2e77770227e40f255Kažu da ne vrijedi učiti u zadnji tren. Što si naučio, naučio si. Koliko si se pripremao, pripremao si se. No u autobusu  koji nas je vozio put državnog natjecanja iz vjeronauka u Opatiju ipak je većina učila, ali mi smo se vodile malo prije rečenom „izrekom“. Nakon vožnje od pola sata smo stali. Ja sam mislila da se nešto dogodilo, no onda sam  se sjetila da u busu ima ljudi koji putuju iz Osijeka pa mi je sve postalo jasnije. Stali smo još jedanput,malo spavali, malo pričali i ubrzo smo kroz prozor ugledali more. Taj je trenutak uvijek neprocjenjiv. Kakav je hotel? Kakva je hrana? Kakve su sobe?

Smještanje u hotel

Stigli smo u Opatiju i ubrzo saznali odgovore na ta pitanja. Hotel je izvana jedan od ljepših, ali… Soba nas je iznenadila na ne baš ugodan način. Nije bila onakva kakvu smo očekivale. K tome, Tihana i ja smo bile na prvom katu, a Veronika i Ana na trećem. Mi smo imale pogled na oronulu ogradu, one su imale pogled na more. Kod nas je inače hladno, kod njih je bilo vruće jer imaju samo krovni prozor. Kažem inače jer kad smo stigle u sobu radijator je bio okrenut na najjače i jedva smo ga ugasile. Također smo jedva otvorile prozor! Ipak je u sobi bila najnovija tehnologija pa nije ni čudo što nismo uspjele od prve.

3e0724c256269bc04c4873aecdb67933c356450d654f2b93404370e815c4ba5b   47f53e387023a3b73698d1ebb686d81a99705862e3ca731d5f5dce924496957d

500 fotografija po profesorovu naputku

Nakon uživanja u prekrasnim sobama išle smo na večeru. Večera je bila jako dobra i ugodno sam se iznenadila. Stvarno smo imale izvrsnu ponudu. Nakon toga pješice smo se zaputili prema hotelu u kojem je bio prigodan program u kojem su sudjelovali i učenici i sami riječki vjeroučitelji, a prije nego što je program počeo, snimao nas je HRT. Veronika je dala intervju, a mi smo se u pozadini smješkale. Nakon programa slikali smo se s riječkim nadbiskupom. Samo mi. Naš profesor nam je dao zadatak da napravimo 500 slajdova pa smo se slikali kad god smo imali priliku. Nakon slikanja zaputile smo se natrag do hotela.

6f66baa28f0c5914255f4e7faae314c26826c57b1f0ae061873c11e916f1edd9   bb899bcb2e2a8796754e5c5f4917aabf8c948792c95e0bbb394097a7c5836b5d

Dan za natjecanje

Sljedeći dan je bio rezerviran za samo natjecanje. Pisani dio je bio prijepodne, a nakon  toga smo išli u obilazak Opatije. Stalno smo imale na umu profesorov zadatak pa smo se slikale kad god smo mogle. Obilazak je trajao oko jedan sat i nakon toga smo išle na ručak. Uslijedio je odmor pa smo se prošetale. Drugi dio natjecanja je bila foto-slagalica koja nam nije išla od ruke pa preporučam da, kad jednog dana budete roditelji, djeci kupujete slagalice jer onda neće imati problema kao mi! Šalim se. Mi se nismo dobro organizirale, sve smo htjele slagati i nastao je problem. Tek kad se slagalica složi kako treba, dobiju se pitanja na koja smo možda i znale odgovor, ali nema veze. Kad smo izlazile iz dvorane smijale smo se same sebi, iako nije bilo smiješno. Jedan od vjeroučitelja je rekao našem profesoru: „Moji su kiksali na slagalici. Imali su 18/20“. Dobro, ovo nam je bio prvi put. Nakon tog stresnog dijela išli smo u marijansko svetište Gospe Trsatske i stepenicama do katedrale gdje je riječki nadbiskup predvodio euharistijsko slavlje. Prije mise predstavili su nam se katolički skauti, a tijekom mise pjevao je zbor mladih. Zbor smo ostali slušati i nakon završetka svete mise jer su nas oduševili. Jedva smo izašli. Nakon izlaska iz katedrale profesor je rekao kako jedva čeka večeru. Moram priznati da sam ju i ja jedva čekala. Najbolja čekanja su jedvačekanja. Definitivno. Kad smo se pošteno najeli, otišli smo na spavanje.

edb7e3b4e8180f250a49fff1277f9397c67ea508044d209e01b279fa6c9934b1

Rezultati i milijunak za kraj

Sutradan je bilo proglašenje. Prvo je bila objavljena privremena ljestvica i očekivale smo da ćemo biti zadnje. Ana je rekla da ima predosjećaj da nećemo biti. I nismo bile. To je bio uspjeh. Nakon toga bio je žalbeni rok, no nismo se žalile. Poslije su rekli da je bilo preko 100 žalbi. Strašno. Nakon toga se odvijao završni dio natjecanja, tj. mlijunak u koji ulazi prvih pet ekipa među kojima nismo bile pa smo Ana, Tihana i ja otišle na kavu, a Veronika je ostala bodriti novogradiške osnovnoškolke na milijunaku. Prije nego što smo otišle na kavu, otišle smo se slikati gdje nismo uspjele jučer. Tad smo skupile materijala za još desetak slajdova. Nakon toga smo otišle na kavu. Zapravo cappuccino koji nas nije oduševio. Bio je kao kava, a ne volimo kavu. Mislim da sam stavila pet vrećica šećera i još uvijek je bio gorak. No nema veze. Bitno je to da smo ga platile 20 kuna i da je to bio najgori cappuccino ikad! Nakon toga smo se vratile u hotel, predale ključeve, dobile osobne natrag i čekale objavu konačnih rezultata. Mi smo ostale na dvanaestom mjestu. Organizatori su željeli pokazati kako smo svi mi pobjednici pa su svima dodijelili zlatne medalje. Nakon toga ide naš omiljeni dio. Pogađate… Ručak, naravno. Najeli smo se jer je trebalo imati energije za put koji je uslijedio. Kući sam išla sretna jer je to bilo jedno od meni ljepših iskustava. Nikad u životu nisam se toliko smijala, i to zahvaljujući našem profesoru. Jedino što nismo uspjele skupiti dovoljno materijala za 500 slajdova.